Sh-studerande

Jaha, nu kan man titulera sig som studerande igen! Dock bara i tio veckor men ändå. =) Hade första lektionen på Sh idag. Först var det en intruduktion och efter den gick Mulika och jag till Subway och köpte varsin macka, sååå gott! Lektionen var mesta dels information och så sen fick vi dela in oss i working grups som vi ska ha under kursen, i min grupp blev det jag, Mulika, Carlos från Mexico och Izabela från Polen. Efter lektionen skulle vi gå och köpa materialet vi behövde men det fanns inte så vi måste kopiera ca 300 sidor till nästa vecka!  Men, men vad kan man göra.. Jag ska smita förbi Akademibokhandeln i stan imorgon och titta om de har det där, tror dock inte det...  Sen ska jag och Mulika till skolan igen på torsdag för att hämta våra Sh-kort och kopiera...

Just det innan jag gick till tåget i morse ringde Mia, min körledare, och undrade om jag skulle kunna hjälpa henne med barnen i två månader typ. Ska prata mer med henne på torsdag om det men det låter kul. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback