Sköndal en regnig dag

Hade tänkt att gå upp någorlunda tidigt i dag men självklart somnar jag om! Vaknade igen lagom till att jag hann göra lunch innan jag skulle med tåget iallafall. Vädret idag var ju inte det roligaste direkt, regn och slask! Måste det vara sånna här mellan prrioder innan snön kommer, kan itne den komma direkt och helst inte snöslask då utan snö som ligger kvar! Skulle till Mia och se vart hon bor så jag vet vart jag ska när jag ska sitta barnvakt åt Alexander och jag skulle träffa honom också. Självklart var tågen försenade som de alltid blir när hösten kommer och lövhalkan kommer! Alexander var iaf hur söt som helst! Fick även träffa hans storasyster Zoi och hon verkade gilla mig, när jag skulle gå så följde Mia, Alexander och Zoi mig till ytterdörren och då sa hon hejdå till sin pappa och skulle följa med mig hem. =P

Nu sitter jag och skriver klart det sista på kommentarerna till Sandras arbete, blir lite mer än en sida. Tycker det är svårt med hur jag ska skriva eftersom jag tänker på projektarbetet och hur vi skulle skriva där. Aja, lite saker får man säga är dåligt, eller rättare sagt vad hon kan förbättra, och sen avd man tycker är bra. En sak tycker jag är lite roligt att hon inte gjort en enda fotnot eller sånt, så det finns inga källor på vart hon har fått informationen ifrån. Jag har läst allt som hon har läst också men man måste ju tänka på att folk som inte har gjort det ska kunna läsa arbetet.

Just det mamma hade varit på IKEA idag och handlat lite saker till mig som jag hade sagt att jag tänkte köpa. =)

* En
byxgalge
* En galge till bälten och sjalar
* En lampa i silver som jag ska sätta vid min spegel

Fick ett jättefint halsband av mamma i morse också. =) Ska visa det när jag tagit bild på det. Det ser ut som ett kuvert och så går det att öppna som en berlock.

På baksidan står det

Dear Daughter


och på insidan står det

I was never so blessed as the day you were born
I Love You!

Blev riktigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback