Veckan som gått...

Sitter hemma hos Johan nu och gör ingenting typ, kollar lite på näter, snackar med Chris på msn, men annars ingenting... Även om det är massor av saker jag borde göra. Ska skriva lite mer på mitt arbete till skolan innan Johan kommer hem från jobbet iaf.

I tisdags var jag i skolan och hade seminar 3. Vi hade diskussioner, och nu till nästa lektion ska jag ha skrivit 1-2 sidors kommentarer till en i min kurs arbete. Hon kommer kunna kommentera jättemycket på mitt! Hade bara skrivit 3 sidor! Men, men, det var bättre än inget iaf. Sen har jag läst och skrivit resten av veckan.

I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra, ska stanna hos Johan i kväll sen får jag se vad jag gör. På måndag ska jag hem till Mia och träffa Alexander, ska ju börja passa honom efter Alla Helgona. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback