Efter regn kommer solsken

Ja så var det.. Ösregn i går och i dag strålande sol! När jag kom hem i dag från Johan så var jag ute en stund med små tjejerna på gatan och vi flummade.
   







Jag och Linnea kör lite posing bilder sen blev det en gruppbild på oss fyra.
Golden valpen som mamma ska passa kom förbi idag också! Så hilma söt, Felino heter han. Linnea blev omkull puttad av honom, såg riktigt kul ut. Jag hann inte ta något kort på det för hon han resa på sig igen. =/

På kören i går var vi bara tre stycker, vädret gör att alla blir förkylda... Inte kul! Jag, Jenny och Ida var iaf där och sjöng på som vanligt. Känns ganska konstigt att ha kör och att Adam inte leder den. Vi hade blivit ett så bra gäng och Berlin resan var verkligen ett bra avslut.

Som jag redan skrivit var hemma hos älsklingen i går då vi hade våran 20 månaders dag. Firade inte mer än att umgås med varandra och titta på film, men det var mysigt. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback