Inte skrivit på ett tag nu..

Ne, nu ska skriva lite till... I onsdags så hade spelade jag med Alex på Harry B James. Gick riktigt bra. =) Mulika var där och tittade, hon kom ju hem från USA i tisdags efter att ha varit där i 3 månader!! Fick en liten present som hon köpt i New York till mig, en nyckelring som det stod Sara på. =) Efter det stack jag, Elin, Julia och Johan till Baba, har inte varit där på jättelänge.. Men det var riktigt trevligt då jag träffade många från skolan som jag inte träffat sen studenten, och det är lika kul varje gång man träffar någon man känner!

I lördags bakade jag och Johan runt
120 kanelbullar! Det var kul, har inte bakat på jättelänge! Var nära på att ta död på jästen också men det funkade, fick låta det jäsa lite längre bara.. Johan och jag åkte in till stan i dag, hittade två jättesnygga jackor på H&M som jag skulle kunna tänka mig att köpa men jag har ju inga pengar =( köpte dock kollegieblock och markeringspennor på Akademibokhandeln.. och ikväll ska jag med morsan till Patricia och äta middag, var ett tag sn jag var där också.

I morgon ska jag och Mulika sticka till Södertörns för att kolla lite innan vi börjar på tisdag, vill ju gärna hitta! =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback