Lång helg..

eller.. den har kännts lång om inte annat..

I fredags mötte jag Isan, Sanna och Linnea och vi fikade i Handen innan jag och Sanna åkte in till stanoch sålde hennes Sacco-säck och köpte en present till Lea. Fick även min HP bok!! =)
På kvällen stack jag till Danne och drack några öl men honomoch Sui Kei innan vi drog in till stan för att möta några av Dannes polare. När vi var på Fridhemsplans tunnelbanestation så mötte jag Åsa, min svensklärare och klassföreståndare från gymnasiet . =) Kul att träffa henne bara sådär. När jag stack hem mötte Johan mig så jag fick åka bil hem. En sån
underbar pojkvän man har!

I lördags var jag först hemma hos Lea och åt mat och umgicks då Lea firade sin 20årsdag. Fick skjuts in till stan av Isan och Robin eftersom de skulle till Norrtälje så lyckades jag få åka med. Mötte Kevin och Markus med vänner på Agaton. Kul att träffa dem igen, var ett tag sen. Vi stack till Josefina där vi mötte upp några av Markus vänner och drack skumpa. Riktigt fint ställe, synd att det regnade bara och att det inte var sommar. De hade en uteservering som jag bara kan tänka hur den se ut på sommaren. När Josefina stängde stack vi vidare till Whiteroom och drack ännu mer skumpa, lite förmycket..

Träffade Johan igen i söndags och när vi åkte till hans mosters lägenhet för att titta lite hur de har gjort där så upptäcker vi att det är vatten på golvet och det ända vi tänkte var NEJ! För andra gången inom loppet av 6 månader har det blivit vattenskador i hennes lägenhet. De har precis fixat iordning golvet sen förra gången och nu händer det igen. Tyvärr har inte fastighetsägarna brytt sig om att åtgärda själva felet utan bara reparera de skador som blev förra gången så nu hände det igen. =(
Mamma och jag var på Engelen på kvällen och lyssnade på Krille och hans band. =)

Idag har iaf jag och mamma varit riktig duktiga! Vi har möblerat om hemma, i två rum skulle möblerna byta plats. Bokhylla fylld med böcker och prydnadssaker, stereobänk fylld med LP-skivor, soffa, vitrinskåp mm.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Kul att höra ifrån dig. Vad händer ock sker i ditt liv? Linjen är på ett år, men sen får vi väl se om jag väljer att gå längre, det vet man aldrig. Kram

2007-09-11 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback