Malmköping - tur och retur

Japp, idag följde jag med pappa när han skulle lämna husvagnen i Malmköping där vi har den ståendes under vinterhalvåret. Enda anledningen till att jag följde med var att jag skulle övningsköra på hemvägen. =) Gick väldigt bra, blir bara så irriterad när de håller på med vägarbeten och INTE sätter upp några skyltar om det eller skyltar ner det till 30 och glömmer sätta upp skyltar om att det återgår till 70 förän man ser en 90 skylt. Aja, inte så mycket man kan göra...

Alexs syrra ringde mig igår och frågade lite om jag hade kläder och så till på onsdag, lite vad jag hade och vad för hårfärg jag har.. Hon make up artist och ska sminka oss på onsdag =) har ingen aning om hur det blir.. riktigt kul ska det bli iaf! I morgon ska jag repa, repa, repa och kanske äte lite också om jag hinner... =P På tisdag ska vi repa hemma hos Alex igen, sista gången innan giget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback