Rensning!

Upptäckte idag att jag verkligen måste rensa ur min garderob! Finns så mycket kläder där jag inte använt på hur många år som helst och vad är då meningen att ha dem kvar?!?! Men det får bli om en vecka eller så.. =P

Fick ett mess av Liselott, en vän från NL, idag om ifall vi skulle träffas nu i veckan eller nåt.. Men den här veckan är jag upptagen med att jag ska repa varje dag!!! Måste sätta de där låtarna! 1½ vecka kvar och sen ska vi spela så nu ska jag gå upp tidigt.. eller tidigt och tidigt, inte försent och öva! Massor! Ska repa igen hemma hos Alex på onsdag och denna gång med gitarrist numemr två också.. Gick inte så bra sist med två gitarrstämmor och en gitarrist.. Men Rasmus var grym på det han gjorde, hoppas att Jesper var på nu så vi fick en till gitarrist!

Håller fortfarande på med mitt lilla bokrace, läser just nu HP #7. Spännande.. Tror jag hinner läsa klart den den här veckan hoppas jag. Har hittat massor av böcker jag vill läsa! Och om två veckor börjar kursen jag ska läsa tillsammans med Mulika.
Racism and Xenophobia in Modern Europe. Sen kommer Mulika hem från USA nästa vecka också! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback