lördag

Sitter just nu och tittar lite på tv. Johan åkte hem till sig för en timme sen ungefär, lite synd hade velat att han skulle stanna längre.

I går var vi då på Bröderna Olsson och åt middag. Det var meningen att jag, mamma, pappa och Johan men Erik och Louise hakade på och det var trevligt. Jag åt en hamburgare som verkligen smakade vitlök! Jag tror verkligen att vi stank vitlök när vi åkte därifrån. Jag ringde Elin på vägen hem och så stannade vi där, där satt de och spelade
TP-Familj med familjen. Efter en stund blev det Guitar Hero III och SingStar. Johan och jag kom väl hem vid 4 tiden.

I kväll kommer Erik och Louise hit och vi ska äta tacos. Ska försöka få dem att spela ltie spel också. Antingen TP-Genus eller Retro, har aldrig spelat Retro så det skulle vara kul att testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback