Måndag

Idag på jobbet hände det inte så mycket, vi var ute tills lunch och sen efter lunch slutade jag. I morgon börjar jag inte fören klockan 13 om de inte ringer och behöver mig tidigare. Åkte till banken idag och fixade nytt kort när jag ändå slutade så tidigt. Så det nya borde komma senast fredag sa hon på banken så jag får väl hoppas på det.

Elin kom hem till mig efter jobbet, vi hade bestämt att vi skulle gå på promenad. Vi har bestämt att vi ska göra det en gång i veckan minst och simma en gång i veckan så vi får se hur det går. Denna veckas simning har vi satt till på onsdag efter jobbet. Jag ska försöka klämma in träningscykeln någon dag hemma också. Men det borde inte vara så svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback