söndag

Så nu är teorin klar, Gillinge är bokad och några körlektioner är också bokade. Jag kommer närmare körkortet.  Ska ha dubbellektion på onsdag innan jobbet och sen ska jag nog boka in någon mer lektion efter Gillinge som jag ska göra den 16:e.

Har jobbat heltid hela veckan som gått iaf, och komemr ha minst 25% fram till den 11 maj och det är ju bra det. Ska ta med mig referenspapper som jag ska be min arbetslagschef att fylla i till au pair ansökan i morgon också. Har några heldagar inplanerade i april i alla fall. L från Snäckan ska på någon kurs den 21 och 22 så då ska jag jobba istället för henne. Sen är det en som vill ha semester runt valborg så då kanske jag får jobba lite mer också.

Var hemma hos Isan igår, tittade lite på film  och snackade skit. Wendy, Jenny och Yasmina var där också, var kul att träffas igen eftersom det var ett tag sedan. Vi har pratat om att träffas hela gänget snart igen och typ kanske låna kyrkans sal och sjunga lite eller nåt.

Kram! Ska försöka skriva lite mer den här veckan som kommer, LOVAR!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

Hoppas du fàr en bra màndag och kul med körkortet ;D hoppas du tar det snart! lycka till =) kram

Postat av: A

duktigt att du ordnar med körningen, jag skulle egentligen haft fullt upp med övnignskörning i nu men det blir liksom bortprioriterat. jobbigt det där med körkortet!

2008-04-07 @ 19:47:20
URL: http://youbroughtmemybisquit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback