En lugn kväll..

Har nyss suttit barnvakt en timme åt ett sovande barn.. Enkelt eller hur! Min granne ringde för ungefär en och en halv timme sen och frågade om jag kunde komma in till dem ett tag då hon behövde åka och hämta sin man inne i stan. Deras dotter hade precis somnat och hon ville inte väcka henne så hon chansade och ringde hit och kollade om jag kunde komma in. Jag satt ändå bara och tittade på CSI: NY och det kunde jag fortsätta att göra där, drack en kopp te också, blev så sugen på det.

Just nu har jag sett på kanal 5 och ser
programmet om män i USA som chattar med någon de tror är minderåring och allt är fixat av polisen så de åker dit, ibland undrar man hur folk tänker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback