Måndag

Skönt att komma hem tidigt från jobbet idag. Slutade klockan 14. I morgon jobbar jag eftermiddag och börjar inte fören halv 12. Missar maten får äta hemma innan jag cyklar ner.

Har ringt och pratat med organisten som ska spela på begravningen på fredag också. Berättade vilken tonart jag skulle sjunga låten i och kolla med honom vilken tid han skulle vara där så jag kan komma och öva lite med honom. Jag ska öva med Mia i morgon också lite grann.

Snart ska jag sätta mig med teoriböckerna och plugga lite. Ska skriva teoriprovet den 28 mars så jag måste ju ha pluggat tills dess. Måste gå till körskolan någon dag också så jag kan fixa några körlektioner.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tack! :D

Postat av: Mimo

bra att du håller på o ta körkort :)

2008-02-25 @ 17:59:27
URL: http://mimooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback