Systrar i jeans

Så nu ska jag snart gå och lägga mig. Mamma och jag har precis tittat klart på Systrar i Jeans. Ska nog läsa den boken också, mamma hade den förut men hon gav bort den till min brorsas flickvän innan jag han läsa den så jag får väl gå förbi nåt bibliotek och låna den. Om ni missade den försök att se den för den var faktiskt bra, handlar om true friendship, verkligen. Kom att tänka på mina vänner jag har när jag såg den, vissa som jag kännt i bara några år och vissa som jag kännt sen jag var liten. Vänner är verkligen något som jag känner att jag har svårt att klara mig utan. ♥
image107


Kommentarer
Postat av: johanna

ja fast vi är inte så tighta egentligen, väldigt sällan vi träffas alla sådär, tyvärr.
Men va fin din blogg har blivit , avis :)
kram

Postat av: Camilla

Har läst boken, jättesynd att jag missade filmen:(

2008-02-27 @ 10:26:21
URL: http://camie84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback