17/1

Jahapp. Igår åkte jag hem till Johan för att mysa lite då. Vi tittade på film och åt lite onyttigt. Jag somnade vid halv 1 typ och var jättetrött medan Johan låg och läste tror jag det var. Började inte förän kl 13 idag så jag åkte ifrån Johan vid halv 12 och hann t.o.m. hem emellan och byta jacka och skor. Sen gick jag ner till Syskon, kändes riktigt skönt, det tar ändå bara 10 minuter att gå så varför ska jag gå till bussen eller tåget först för att sedan vänta där i 3-4 min när jag redan kunde ha varit där. När jag kom dit så satte jag mig inne på vilan hos de minsta och bara tog det lungt medan de sov. Satt väl där inne runt 20 minuter innan jag började väcka de som inte vaknat än. En av de minsta har jag märkt nu efter ett par dagar är väldigt seg att väcka. Men det brukar fungera när andra barn kommer in och vill leka med honom och att han får hjälpa till att plocka in sin madrass han sovit på. Efter det av det mellis och sen dags att klä på barnen för de skulle ut. Sen var vi ute tills jag slutade vid halv fem då jag gick hem.

Har suttit framför tvn och kollat lite underkvällen, fanns inget direkt att se men, men. Ska gå och lägga mig snart, ska upp kl 6 i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback