Barnpassning

Två dagars barnvakts sittande nu. Passade Alexander både igår och idag. Det är så kul nu när han går och halv springer runt i lägenheten. Men han sover väldigt mycket nu, men som Mia sa han är nog inne i en växtperiod nu.
Det var lite otur igår, när jag precis kommit till Mia så ringer de från Syskonstugan och säger att jag kunde fått jobba den dagen. Men eftersom jag hade lovat Mia och redan var hemma hos henne blev det lite svårt. Får hoppas på att de ringer någon gång nästa vecka också, sa att fr.o.m. nästa vecka kan jag varje dag! Pappa hämtade mig efter att jag jobbar och jag fick köra hem och lyckades tappa min 5:e skylt! Denna gången var det pappa som hade satt på skylten så inte mitt fel!

Idag åkte jag förbi Beyond Retro efter jag passat Alexander då jag skulle lämna post till bror och hans tjej. Kul att få prata med dem lite också. Åkte sedan vidare till Johan där jag nu sitter och väntar på att han ska sluta på jobbet och komma hem.

Kommentarer
Postat av: Love

well, jobbet ar val inte hojdpunkten harborta direkt, men det ar alright. Trivs faktiskt kanonbra harborta nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback