Första veckan är snart slut

Japp, så var det söndag igen. Första söndagen detta året. I fredags så var jag in till arbetsförmedlingen, inget kul. Känns så konstigt, tror nästan det är lättare att hitta ett jobb själv men eftersom jag inte har något arbete nu så får jag ju inga pengar så.
Åkte till Elin på kvällen och vi spelade SingStar och Guitar Hero hela dagen/kvällen. Riktigt kul! Hon ska med på Patricia också när jag fyller år! Åkte hem lagom när Johan kom med tåget efter jobbet.

I går var det en heldag med gamla kören! Vi åkte till Västerås och hälsade på Isan. Vi åkte i två bilar upp, jag åkte med Yasmina, Jenny, Pia och Wendy. Vi mötte den andra bilen i Enköping på McDonalds och sen kom Robin i
sin bil också så vi kunde följa efter honom till Isans lägenhet. Hennes lägenhet var mysig, lite liten för oss 11 kanske men det funkade. Hehe. Sen gick vi och tittade i Domkyrkan som ligger där, vi är ju endå en gammal kyrkokör. Och efter det gick vi till Bowlingen. Vi spelade på två banor men vad de krånglade, vi fick nog gå och säga till typ 10 gånger! Efter bowlingen gick vi och åt på en jättemysig restaurang där de serverade grekiskt, riktigt gott.
På vägen hem blev det en liten tävling om vilken bil som skulle komma först till Västerhaninge, lite dumt när det var halt ute men det gick bra. Yasminas bil kom först. Hehe.

Nu ska jag göra klart beställningen på min personliga almanacka! Mamma och pappa har varit så snälla och sagt att de betalar den til mig! Jag ska även fixa klart mitt personligabrev så ska jag skriva ut det och sen lägga några CVn på lådan och hoppas på att någon är intresserad. Ska även gå till Syskonstugan i morgon och anmäla mig som sjukvikare på förskolorna i Tungelsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback