GRATTIS TILL MIG!!

Japp så nu var man 20!
image94

Skriver så sent i dag då jag har jobbat mellan 9-16:30. Kändes faktist skönt att jobba efter att ha varit sjuk i en vecka. När vi var ute på eftermiddagen och två av barnen fick reda på att jag fyllde år gjorde de en liten sandtårta med ljus i till mig, så gulligt!

I går var vi på Patricia och åt middag, det var riktigt mysigt. Vi blev färre än vad det var planerat men så blir det när folk blir sjuka. Lyckades få mamma till att jag fick köra hem och när jag nästan var hemma så la en polisbil sig bakom mig..Men jag körde på. Hehe.

Har ju fått massa presenter också.. Eller massa var det inte men några iaf:
  • Trisslotter av Pierre
  • Presentkort på Pocket Shop av Johannes och Tony
  • En rattmuff och pengar av min faster och hennes man
  • Halsband av mamma och pappa
  • Körlektionsbidrag av farmor och farfar, mamma och pappa och pappas mormor
  • Pengar av Tobbe och Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback