Slutet på 2007 och början på 2008

Jag åkte till Johan i söndags så jag har inte hunnit blogga så mycket. Johan och jag åkte till Kista Galleria och tittade på Eastern Promises på bio. Den handlar om ryska maffian i London, den var faktiskt bättre än vad jag hade trott. På nyårsafton åkte vi till Jakobsbergs centrum och letade lite kläder. Johan köpte hela sin nyårs-outfit, jättefin blå skjorta och kavajbyxor på Dressman och en kristrecksranding väst på MQ.

På kvällen fick vi skjuts till Jakobsberg av Johans pappa då vi skulle till dit och möta alla för vi skulle äta på en restaurang där. Kinesisk, riktigt gott! Efter det åkte vi tillbaka till Brunna och gick hem till Forsbergs då Karin hade ordnat en liten fest som var riktigt trevlig. Vi pratade och umgicks och vid 12-slaget gick vi ut och tittade på fyrverkerierna och skålade i champagne. Johan och jag stannade väl till runt två-halv tre nån gång och sen gick vi hem. Var riktigt trött och jag somnade nästan direkt!

I går så mötte vi Anni, Fredrik, roger och Tom och vi hade tänkt att gå till Brunnas Pärla för att äta pizza eller något sånt. Men det visade sig att Coop var stängt så ingen pizza där blev det, då åkte vi till Kungsängen i stället och åt där. När vi kom hem spelade jag och Johan Monopol i några timmar innan vi la oss och tittade på två filmer. Först såg vi Superhjältar och efter det Dirty Dancing.

I dag åkte jag hem till mig igen och fick lite hjälp av pappa att fixa några saker på datorn. Skulle ringt Mia också, hon ringde igår och lämnade ett meddelande på mobilsvaret får ringa henne i morgon och kolla. De har fortfarande inte fått någon dagisplats åt Alexander så, men jag ska ju skicka ut massa CV nu så jag får se om jag får något jobb men fram tills dess borde jag ju kunna sitta barnvakt utan några problem annars har jag ju inget att göra.

Kommentarer
Postat av: emmalisa

Hejsan:)
Tusen tack, vad snällt. jag har många frågor, jag tror att det är din mamma jag har pratat lite med, jag har redan fått din msn, så vi kan väll höras där?

Mvh Emmalisa
Gott nytt år.

Postat av: Designa din blogg

Hej!

Tack för gratulationerna på min blogg.. riktigt trevligt!

Hoppas att du kommer tillbaka och kikar fler ggr..=)

2008-01-06 @ 00:14:53
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback