Well done!

Idag har jag fått mycket gjort! Var först till Af för att visa betyg och arbetsintyg fick även nån tid inbokad, får se hur det går. Åkte vidare till Syskonstugan efter det och letade mig fram till expeditionen, hade aldrig varit på den skolan förut så.. Men hittade tillslut någon att prata med och det visade sig vara rätt person direkt! När jag sa att jag ville anmäla mig som sjukvikarie blev hon jätteglad. Det behövs visst. Så jag fick fylla i två papper, ett med en ansökan om att jobba som vikarie och ett papper så de kunde få ut ett polisregister utdrag. Så nu är det bara att vänta på att de ska ringa någon tidig morgon och vilja att jag ska jobba!

Elin ringde mig när jag var inne på Syskonstugan så jag fick ringa upp henne efteråt. Åkte hem till henne och drack te och snackade massa skit hela kvällen. Hennes mamma hade gjort en jättegod gratäng på potatis, morötter, putjolök och julskinka till middag som jag också fick lite utav. Sen blev det mer skitsnack och lite prat om Elins födelsedag och vad hon skulle göra.

I morgon ska jag passa Alexander och de ska bli kul eftersom Mia säger att han springer nu och senast jag passade honom så gick han några steg bara.

Dags att gå och sova ska upp tidigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback