Körkort!

Japp! I tisdags klarade jag min uppkörning.
Jag var så nervös innan, vaknade vid halv 3 natten innan och hade så ont i magen. Jag och pappa skulle ut och köra lite på morgonen innan uppkörningen och vi körde på ett bra tag. Sen när jag kom till Vägverket så fick jag köra deras volvo, jippi, har bara kört volvo innan så det var skönt. Jag fick köra runt i Farsta och bort till Hökarängen, trodde nästan jag skulle få köra någon annan stans då set var skönt. Efter cirka en halv timme var vi tillbaka vid Vägverket och och han säger att jag har klarat det! Kunde inte bli gladare.
Åkte hem och väl hemma bakar jag två kladdkakor då jag hade sagt på jobbet att om jag klarade det skulle jag ta med mig något att bjuda på i personalrummet.


Nu väntar jag bara på att själva kortet ska komma så jag slipper åka runt med pappret jag fick.



Kommentarer
Postat av: m

shit va skön känsla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback