Måndag

Måndag igen.. Blev väckt i morse av att mamma kommer ner och ger mig telefonen. Det var från jobbet, de undrade om jag kunde komma tidigare. Så det var bara att gå upp. Var ganska kallt ute idag men vi var ute länge ändå. Fick förlängd dag också, skulle jobbat till 14 men jag jobbade till 16. Två timmar mer är två timlöner mer. Haha. Fick förlängd dag i morgon också. Börjar halv 9 och slutar 16.

Har haft lite svårt att sitta hela dagen idag. Jag halkade i våran trappa hemma och slog troligtvis i svanskotan. Har även fått blåmärken på ena låret, vaden och ena armen.  Men jag överlever..     

Kommentarer
Postat av: N

Spana in min blogg och lämna gärna en kommentar! Nice och rolig blogg btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback