Måndag

Igår kväll var jag på Patricia, mamma och jag körde hem John innan vi åkte dit. Han somnade i bilen på vägen. Träffade massa underbara människor på Patricia i alla fall, var ett tag sen jag såg vissa av dem så det var kul.

Vaknade i morse av att jag hade jätteont i magen, ringde jobbet och sa att jag inte kunde komma. Går mkagsjuka hos barnen så trodde att det skulle kunna vara det, men känns inte som det. Har blivit lite bättre under dagen i alla fall, har fortfarande lite ont i magen men tror inte det blir värre.. Peppar, peppar...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: sara

läs gärna min blogg ifall du är intresserad av humor, dans, frisörtips eller christina aguilera.

2008-03-10 @ 17:24:49
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Svar: usch nej, jag har funderat lite på hur de har det där hemma... :( stackars barn.

2008-03-10 @ 17:30:35
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback