Tisdag

Tisdag och tillbaka till jobbet efter 5 dagar ledigt. Jobbade bara 3½ timme idag också men det var ganska skönt med en kort dag. Det var kul att det var massor av snö ute så barnen kunde åka sjärtlapp. Men de fick inte åka utan hjälm.

När jag kom hem hann jag precis sätta mig i soffan innan det ringde på dörren, där stod två av mina brorsbarn och mamma kom gående på gatan och strax efter det kom pappa i bilen. Blev en barnvänlig middag bestående av macaroner och köttbullar. Pappa körde mig till kören så jag hann i tid. Vi började äva på Can't by me love och lyssnade igenom
Förklädd Gud. Vi kom överens om att alla ska köra alt stämmorna och att vi skulle sjunga första och andra alt istället för att sopranerna tar sopran stämman. Det blir både lättare för oss, då vi inte behöver öva in flera stämmor på alla ställen och att sopranerna har ltie svårt att kpomma upp på vissa höga ställen. Men det ska bli kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback