Long time no see..

Nu var det ett tag sen jag skrev igen! Ska väl gå igenom lite snabbt vad som har hänt.

Förra fredagen åkte jag och pappa ner till Strängnäs för att hämta saker ur farfars bil innan den åkte till skroten. Vi passade på att hämta husvagnen i Malmköping när vi ändå var i krokarna. På kvällen mötte jag
Mulika i stan och vi åt lite och sen bjöd jag henne på bio eftersom hon hade födelsedag i tisdags.  Vi tittade på 21, en film som passade mig med matte och räkning. På lördagen var jag hos Johan och vi åkte förbi Jakan och tittade lite där. På kvällen var det fest hos Tom eftersom han hade fyllt år.

Måndag, tisdag och onsdag var det jobb, jobb, jobb. Öppnade i tisdags och hade stägningen i onsdags. Skrev klar min au pair-ansökan (finally) i onsdags och skickade in den! Nu är det bara körkortet jag måste bli klar med... Gjorde inte så mycket att stänga på valborg eftersom jag och Johan ändå var hemma hos mig på kvällen.

1 maj blev ingen demonstration utan barndop i Tensta. Johans kusin skulle döpas och vi åkte dit. Det var mysigt.
I går var jag bara hemma och tittade på film..

Så det var en liten catch up.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback