Regn och blåst!

Förra veckan var det underbart väder med sol och värme men denna veckan har inte varit lika bra. Regn och blåst, inte så kul!
Denna vecka har varit full av körrepetitioner. Hur kul som helst! I måndags hade jag rep med
AcQuire inför i morgon och i tisdags och onsdags var det med kyrkans kör inför konserten på söndag i Västerhaninge.

I går var det dags för Jennys skiva! Isan kom hem till mig vid runt 8 så vi han prata lite innan vi åkte in, var ett tag sen vi sågs så det var trevligt. Vi plockade upp Sanna i Vh och åkte in till stan, tog ett tag innan vi hittade en parkeringsplats men vi hittade en tillslut. Skivan var på Garant som ligger nära Högalidskyrkan, mysigt ställe. Jag tog det ganska lugnt då jag skulle upp och jobba i morse klockan halv 9.

Bokade uppkörningstid idag!
Den 24 juni tog jag tisdagen efter midsommarhelgen. Kände att om jag inte bokar så kommer det aldrig att bli av. Så nu är det gjort, var in på körskolan i tisdags också och bokade några lektioner så jag hinner köra lite innan. Sen ska jag köra massor med pappa innan också, han och jag ska åka ner till Göteborg nästa helg och hjälpa Martin och Leo att flytta så då ska jag få köra på vägen ner och upp.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Du som vikar på dagis känner till sånt men jag har aldrig hört talas om den:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback