Sommar och sol

I går följde jag med Johan och hans föräldrar till hans gammelmoster som fyllt år. Alltid lika kul att träffa henne. Hhon bor på ett riktigt fint sälle med utsikt från Käknästornet till Stadshuset. Johans mamma och pappa körde oss till stan och släppte av oss där. Johan och jag köpte mjukglass på Medis, det var riktigt gott och sommrigt. Var in på H&M på Götgatsbacken och köpte två linnen och en kjol. Måste hitta nån snygg sommar klänning också.

Idag har varit en dag i solen! Jag och Johan har spelat lite kubb och sen spelade vi lite kort medan vi satt i solen. Jag brukar inte bli så brun om jag inte börjar i tid och det har jag försökt göra nu. Ska gå och lägga mig i tid i kväll eftersom det är jobb i morgon, börjar inte fören klockan 9 men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback